Iluminat
Categorii corpuri de iluminat
header-Menu-IMG
Vezi si mai multe categorii de produse
Eco ambient collection
wishlist-icon
0
Nu ai nici un produs în wishlist
cart-icon
0
Nu ai niciun produs in cos
Eco-Ambient-user Eco-Ambient-user
Intră în cont
Înregistrare
Eco ambient collection
Promoții
Stocuri
Despre Noi
Contact
alexandru-acea-Zg9R__O-8fM-unsplash.jpg

Termenul de livrare

 

Pentru produsele din stoc livrarea se face în 2-3 zile lucrătoare. Pentru produsele In stoc furnizor, termenul de livrarea este menționat pe pagina fiecarui produs în parte și poate varia de la 1 la 4 săptămâni. Pentru produsele La comandă, produsele sunt fabricate după plasarea comenzii, de aceea termenul de livrare poate fi până la 8 săptămâni.

Pentru produsele In stoc furnizor:
Din momentul în care comanda este înregistrată pe site, va fi transmisă automat spre furnizor. Dacă produsul este în stoc, furnizorul pregatește comanda și livrează comanda spre depozitul nostru din România. Când comanda ajunge în depozitul nostru, veți primi o notificare în care se anunță livrarea la domiciliu.
Dacă produsul nu mai este in stocul furnizorului, veți primi o notificare pe email.

Transportatori

Livrăm cu Fan Courier, GLS și Dpd.

Livrarea este GRATUITĂ pentru comenzile mai mari de 300 ron. În cazul în care adresa de destinație se află în afara razei de acoperire FanCourier, se va percepe o taxă de kilometri suplimentari, în valoare de 1,3 lei/km. Veți fi anunțat telefonic după plasarea comenzii dacă exista taxă suplimentară de transport.
În cazul în care ați ales modalitatea de plată Ramburs, o să vă solicităm prin mail, telefonic sau prin Whatsapp să ne confirmați comanda înainte de livrare. Deoarece costul transportului este suportat de noi pentru comenzile mai mari de 300 ron, vă rugăm să ne anunțați dacă vreți să renunțați la comandă înainte de a trimite coletul prin curier. Dacă nu putem să vă contactăm și nu ni se confirmă comanda prin email sau telefonic, înainte de livrare, comanda este anulată automat în 5 zile.

Atenție! Livrarea produselor voluminoase care au mai multe colete pot să ajungă la dvs. în zile diferite, în funcție de livrările curierului din ziua respectivă.

Livrarea produselor în zone greu accesibile

Dacă adresa la care doriți livrarea este într-o zonă greu accesibilă sau foarte departe de agenția Fan Courier din zona dvs., veți fi contactat de către agentul de curierat pentru a stabili ridicarea coletului de către dvs. de la cel mai apropiat punct Fan Courier. Această procedură este gândită pentru a nu percepe alte taxe suplimentare de către compania de curierat.

 

Întrebări frecvente legate de procesul de livrare

Când îmi ajunge livrarea comenzii? Aștept deja de câteva zile și nimic.
  • Termenul de livrare este menționat pe pagina fiecărui produs. De asemenea, acest termen îl puteți găsi și în contul dvs. la detaliile comenzii dvs. În cazul în care aveți în comandă mai multe produse cu termeni diferiți de livrare, puteți lua în calcul ca termen, ultima zi menționată. Luați în considerare că produsele pot ajunge la dvs. în zile diferite.
  • Mă va contacta agentul de curierat înainte de livrarea comenzii?Da, în ziua livrării veți primi un sms cu detaliile agentului și cu intervalul orar când agentul Fan Courier sau GLS vă va livra comanda.
  • Pot să schimb adresa de livrare după plasarea comenzii? Adresa de livrare nu se mai poate schimba dacă produsele au fost deja predate curierului. Cu toate acestea, puteți să luați legătura direct cu Fan Courier sau GLS și să optați pentru schimbarea adresei. De menționat că pot apărea întârzieri în urma modificărilor. Pentru orice modificare a comenzii vă rugăm să ne contactați pe mail-ul sales@eco-ambient.ro
  • Pot sa schimb ziua în care primesc comanda? Puteți să luați legătura cu transportatorul și să optați pentru o altă zi de livrare.
  • Pot urgenta comanda? Comenzile nu pot fi urgentate, ele sunt trimise în ordinea în care sunt plasate.

În cazul în care aveți întârzieri la comenzi mai mari de 3 zile, vă rugăm să ne contactați la adresa de email sales@eco-ambient.ro pentru a vă informa în legătură cu statusul comenzii dvs.

Pentru că dorim să ne îmbunătățim constant serviciile scrieți-ne cum vi s-a părut experiența livrării pe adresa de email sales@eco-ambient.ro.