livrare-gratuita-icon Livrare gratuită pentru  comenzi mai mari de 300 ron
neonbrand-Wp7t4cWN-68-unsplash.jpg
Returnarea produselor

Comanda nu a îndeplinit așteptările?

Sau doriți să returnați doar o parte a comenzii?
Este destul să le trimiteți înapoi în ambalajul original, nedeteriorat, împreună cu informațiile necesare, în conformitate cu termenii și condițiile de retrage din contract, cât și numărul comenzii. Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor/a ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail. Decizia de retur trebuie transmisă cel târziu în ultima zi calendaristică din intervalul de retur de 14 zile. Intervalul de testare începe de la data primirii produsului.
Vă rugăm să ne scrieți la adresa de email sales@eco-ambient.ro în cazul în care vreți să renunțați la produsele comandate. Vă rugăm să ne specificați în email numărul comenzii și/sau numele dvs., adresa de unde se poate ridica coletul/coletele și contul bancar unde putem să vă returnăm banii. Decizia de retur transmisă doar pe cale telefonică, fără email, nu poate fi luată în considerare.
Cererile de retur primite pe email vor fi procesate în maxim 3 zile lucrătoare. Dacă nu primiți un răspuns din partea noastră în decurs de 3 zile lucrătoare vă rugăm să ne contactați și telefonic la numarul de telefon 0745239866. Vom trimite un curier Fan Courier pentru a ridica produsul/ produsele de la adresa indicată de dvs. în email. Returnați produsele la adresa Strada Bârsești, nr 187, Târgu-Jiu, Gorj, 210001, nr contact 0744707055 prin Fan Courier.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor( taxa de retur este de 35 lei/colet și reprezintă costul de transport retur). Pentru retururi folosim exclusiv Fan Courier. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Vă rugăm să ne informați prin email dacă doriți să folosiți alt curier pentru returnarea produselor. În cazul în care alegeți un alt transportator costul returului va fi suportat de către dvs.
Suma plătită v-o transferăm înapoi în contul dvs., este de ajuns doar să ne comunicați numărul dvs. de cont bancar, la care sa vă returnăm suma plătită( minus taxa de retur 35 lei/colet). Suma echivalentă plății produselor returnate, v-o transferăm în contul specificat de dvs. în termen de max. 14 zile din momentul în care noi am intrat în posesia reclamației/ a dovezii de retur. Returnarea sumei achitate se va face doar după ce coletul este recepționat în depozitul nostru din Târgu-Jiu.
În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje foarte deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, manual de asamblare lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, avem dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse de către reprezentanții noștri.
Pentru că dorim să ne îmbunătățim constant serviciile vă rugăm să ne scrieți-ne și motivul pentru care renunțați la produsul comandat. Mulțumim.

Produse deteriorate

Dacă suspectați că bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne contactați în termen de 2 zile de la livrarea acestora, la adresa de e-mail sales@eco-ambient.ro, atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat.

Returnarea produselor cu defect

Dacă produsele comandate prezintă defecte de fabricație, deteriorări sau piese lipsă, vă rugăm să ne notificați la adresa de email sales@eco-ambient.ro. Aveți posibilitatea de a alege dintre două opțiuni: Rambursarea (în acest caz vă rugăm să ne furnizați și numărul dvs. de cont bancar, inclusiv cratimele, la care vă vom trimite suma plătită) Schimbul de bunuri (nu întotdeauna suntem în măsură să vă garantăm schimbul de bunuri, dar împreună cu furnizorii noștri, ne vom strădui să obținem exact piesa dvs., dar, de data aceasta într-o stare bună 100%) Dacă returnați un produs care prezintă defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament, in ambalajul original si cu toate accesoriile incluse. Costul returului va fi suportat de către noi dacă produsele sunt neconforme. Vom trimite un curier Fan Courier pentru a ridica produsul/ produsele de la adresa indicată de dvs. în email. Returnați produsele la adresa Strada Bârsești, nr 187, Târgu-Jiu, Gorj, 210001, nr contact 0744707055 prin Fan Courier. Dacă doriți să folosiți alt curier pentru returnarea produselor, vă rugăm să ne informați prin email. În cazul în care alegeți un alt transportator costul returului va fi suportat de către dvs.

Perioada minimă de garanție

În cazul vânzării bunurilor perioada de garanție legală este de 24 de luni, cu excepția cazului în care se prevede o clauză specială pentru o perioadă mai lungă. În cazul în care produsul furnizat are o perioada de garanție mai îndelungată, aceasta este indicată pe factură sau în nota de garanție și de livrare.

Termeni de garanție

Vă recomandăm să verificați bunurile imediat după primire. Dacă se detectează deteriorarea, reclamația este confirmată și vânzătorul este obligat să ofere o reducere rezonabilă din furnizarea sau livrarea unui alt produs perfect. Reclamațiile ulterioare de deteriorare mecanică a produsului în timpul transportului nu vor fi recunoscute.
Condiții de acordare a garanției:
1. Termenul de garantie este de 2 ani, calculat de la data primirii produsului de către cumpărător. Perioada de garanție se prelungește cu perioada în care produsul a stat în reparație.
2. În situația în care unui produs de mobilier i se înlocuiesc doar anumite elemente( exemplu: o rotiță, o balama, un șurub, o cornișă, o ușă etc), dar produsul ca atare nu este înlocuit, se prelungește perioada de garanție cu perioada în care produsul a stat în reparație. Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou.
3. Garanția asigură: repararea sau înlocuirea produsului, fără niciun cost suplimentar pentru cumpărător; reducerea corespunzătoare a prețului;
4. Garanția este acordată pentru produse ce vor fi folosite în mod obișnuit și în condiții normale, în scopul pentru care au fost fabricate, ținând cont de faptul că aceste produse se vor uza de-a lungul timpului, în condițiile normale de folosire în limite normale de umiditate relativă a aerului, 50-70 % și temperatură de 10-30 grade Celsius. 
Condiții în care garanția nu se acordă: 
1. Uzura normală a produsului, ținând cont de durata medie de utilizare a acestuia, care include tasarea poliuretanului, întinderea pielii sau a materialului de acoperire, mătuirea sau lustruirea materialelor în timp, în limite normale, ca urmare a uzurii sunt acceptate și nu sunt considerate defecte.
2. Apariția unor defecte după recepția produsului, ca urmare a serviciilor de manipulare, transport, montaj și instalare, executate de cumpărător sau de terți.
3. Alte condiții: - părți componente incendiate, inundate, deteriorate, furate.
- schimbarea culorii produsului din cauza soarelui, a unei alte surse de căldură sau apă, migrarea culorii de pe un obiect( obiecte de îmbrăcăminte sau marochinărie) care a intrat în contact cu produsul deteriorat.
- vopsirea produsului de către cumpărător sau a intervenției cumpărătorului asupra mobilierului cu substanțe suplimentare de lăcuire.
- găurire, lipirea pe produs a altor repere sau materiale.
- ruperea sau zgârierea ca urmare a lovirii/manipulării defectuoase de către cumpărător
- defecte apărute ca urmare a umidității, curățării cu produse de curațare neadecvate, condițiilor improprii de utilizare a produselor, altele decât cele pentru care produsul a fost proiectat, testat și fabricat.
- defecte care apar ca urmare a condițiilor improprii de depozitare la cumpărător.
- în cazul în care pe produs au fost depozitate alte produse, cu greutate mare

În cazul apariției unor eventuale defecte, cumpărătorul va formula o reclamatie scrisa la adresa de email sales@eco-ambient.ro. În cazul constatării unor lipsuri în colet( a unor componente) cumpărătorul trebuie să anunțe lipsa lor înainte de începerea asamblării și să păstreze ambalajul, etichetele și conținutul coletului în starea în care le-a primit, în vederea verificării și înlocuirii. 


Bunuri reclamate

Reclamarea bunurilor este reglementată de Codul Civil și legea privind protecția consumatorilor. În cazul mărfurilor defecte irecuperabil (pe baza unei evaluări scrise a centrului de service autorizat, dacă este necesar, prin natura produsului), mărfurile vor fi schimbate pentru același articol sau se va rambursa întregul cost al bunurilor.
Tip retur